Tisdag =)

Tjosan
Vaknade 8, intee braaa! Men hann ändå! Amazing!

Först projekt, sv/so som jag gjort klart =) Sen matte, hehe =) NO, ingen kom så det var bara att chillaaa! Engelska, titta på tråk film och sen hkk, städa, vilken inspirerande skoldag! Eller inte!

Jag gick på monika-träningen istället för åse-träningen, hon hade fixat runt i sitt schema, kändes bäst så =) Spice var fin, vi var iaf "ett" med varandra, ett team, som vi inte var igår xD Hon kändes mjuk och fin, lite bitchig bara, tyypiskt spice! =) <3 Hade inga sporrar, det gick nästan bättre då! =D Det var mkt igen att slappna av, särskilt i händerna, fått lära mig en massa saker, är bara för trött för att minnas dom!
Så goodnight, orkar inte lägga upp några bilder ikväll, ni får en repris-bild!
 Lovely horse! <3 Monika upptäckte också hur kelig hon var, min lilla sötishäst försökte säkert sätta sig i deras knä, morötter får fram den reaktionen hos henne! xD =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0