Tio dagars konfa...

Tjosan!
Konfalägret var faktiskt rätt kul! Men det tog lång tid...

Spice har inte vart sig själv när det kommer till ridningen efter att vi tog hem henne, går inte mer in på det =) Iaf i måndags direkt vart de hoppcr och innan det red jag en liten skrittrunda för att känna på henne. Jag startade en på 70 cm som gick så sjukt bra, allt bara flöt på! CR där =D Sen eftersom det hade gått så bra så testade jag 90 cm, det gick inte lika bra, fick typ 6 stopp men gick runt hela banan och är ändå nöjd, vi båda kämpade på och gjorde vårt bästa =D <3
Några bilder från Ida(www.connemararider.blogg.se), tack så jättemkt!! =D

 Det snygga mammagjorda schabraket jag hade =D
 Love to Spice <3 Mer bilder kommer snart =D

I tisdags red jag lite i paddocken och sen ut för igår var det dressyr CR. Innan var det lite stressigt och vi var inte direkt "på samma nivå" spice och jag, men det gick sjukligt bra! Andra LB:1 jag startar och får 64,14%, sjukt nöjd =D Direkt efter ritten tyckte jag inte alls att det gått så bra och ostadigt, men har blivit nöjdare och nöjdare =D Det här bådar gott inför div III i höst, där ska också Faggelilltroll vara med med linn, de fick 68% på LD:4 igår, så sjukt duktiga är dom!!! =D Så hösten ser vi fram emot!
Har inte fått några bilder från dressyren än men de kommer tror jag =)

Idag har Spice fått vaccinationssprutan så hon får vila idag, ska åka med pappa till farmor & farfar istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0