Det regnar! =(

Skolan var ytterst chill idag, häärliigt! =D

Idag får både jag och spice vila, är en sådan person som blir helt och hållet omotiverad om det är dåligt väder ute!

Men igår red jag ut, Grimsås blev det, fast på en ganska konstig väg, baklänges fast ändå inte... Svårt att förklara ;) Hon var jättemysig, vi gick bara runt och gosskrittade mest, men lite fart blev det också! <3

Efter det åkte familjen för att säga hej till bamse, en shettis som stått hos farmor med fargo i somras, en sjukt fin liten ponny, antagligen var det sista gången jag såg honom, får antagligen snart reda på det =( Underbart fin ponny! Träffade på Bexies föl Brolle(Silversurfaren) och han är också enormt söt!!! Mycket mer social haha!!! XD Han sprang runt som en galning i hagen!!! Och han är redan hingstig, shit alltså! x)

Nu ska jag bara chilla, får se om jag ska städa... nää ;) Känns rätt ovant att inte ha några läxor, men det är också en skön känsla! =)

Bollebygd finns med på kartan! Fast det är ännu mer förvånande att Töllsjö finns med! (Internt skämt, ta inte illa upp!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0