Uteritt m.m

Igår var jag större delen av dagen i rånnaväg, vilket förde med sig att jag inte hann rida med becky =( Jag har en seg familj, mig inkluderad... Men jag hann rida, kom till Grimsås, det var kor där, och spice har ju lite koskräck hehe =) Men sen efter det åkte jag och mamma för att säga ett sista farväl till Bexie som blev avlivad igår, hon hade brutit bäckenet, jag vill inte gå in på det mer än så, men det är så jävla tragiskt, en så sjukt fin nordis var hon! =´( Hon lämnade efter sig två avkommor, den ettåriga Belinda och den två månader gamla Brolle/Silversurfaren/killen. Hans matte måste nu vänja honom vid stomjölksersättning, hoppas det löser sig! Men kan inte direkt fatta att Bexie är död...

Idag gick jag upp och jag o mamma åkte iväg till kungsbacka för att köpa stomjölksersättning, till fölet, sen stannade vi kvar för att försöka få i han det också, lilla gubben... Det innebar lite förseningar men jag och Becky red ut! Omg vad kul vi hade!!! =D Haha vi har dödat måånga blinningar! Rätt åt dom!

När jag kom hem fick jag reda på att vi skulle åka till Danmark över dagen imorgon. Så det är bara att packa! Mest badkläder men vi ska ta med oss lunch, mums!

Måste sticka, lägger in ngn bild =)

Hejdå!=)

Kommentarer
Postat av: Tove

Oj vad fina ni är! :D

2011-07-12 @ 12:35:48
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

riktigt fin bild!

2011-07-30 @ 17:10:11
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0