Resultat från igår hehe =)

Trevlig morgon, uppleva soluppgång i Nässlehult <3

LD: Framridning var på en äng, var själv, red i alla gångarter och taggade henne. Framhoppningen stannade hon på räcket första gången, efter det red jag hela vägen fram till hindret och då gick det galant. Taggade henne till tusen!! =D <3 Sen på banan gick vi asfint!! Kom till omhoppning, det första hindret i omhoppningen stannar hon på, för att jag inte ridit hela vägen fram =) Bara att ta om, gick asbra efter det också! Nöjd!! =D

LC: Red fram lite och hoppade fram smått, tagga och tagga =D Men själv var jag inte alls lika taggad som jag var inför förra klassen, så ett stopp på det första, jag blev lite sur=taggade till rejält och resten av banan gick sjuuukt bra!!! =D Så surt med det petet i början, men har tagit med mig att jag måste verkligen rida ända fram till hindret!! =D Sjuuukt nöjd!!!!!!

Hotmail laggar, ska lägga upp bilder sen!! =D

Idag var jag funkis på lokala hästtävlingen, grattis till alla, särskilt Becky, som gjorde två übersnygga rundor med Bolero!! =D Roligt att gå runt, sen titta på fannys kattungar, så söta!!! Vi ska allra troligast köpa en av dom!! <3

Imorgon är det full rulle, först till gbg med becky, hon ska köra moppe(i gbg) och jag ska göra tester inför provet på onsdag <3
Sen skulle jag egentligen målat hinder, men hinner inte, prioriterar moppen! Men vid sju är det dressyr cr,ska starta LC:2 och LB:1 <3 Ska bli roligt!!!!
Så red spice idag, hon var fin och lösgjord och pigg, det är bra =D Så nu taggar jag morgondagen, tjing, åter mkt text, jaja =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0