Tillbaka till bloggen =)

Har haft en liten spontan bloggpaus på två veckor... Kan göra en liten snabb sammanfattning från den måndagen där jag pausade fram tills nu =)

Måndag: Åkte tåg och buss till Vilja med becky, var framme kl tolv och introducerades lite, fina hästar och underbar paddock, kom hem sent.

Tisdag: Jag var själv på Vilja, var på morgonen med becky hos hennes tandläkare och fick se på en massa konstigheter, till exempel skulle hon visst ha en jäkla metallring i munnen, två stycken sådana(som hon fick nu i torsdags xD) Gjorde inte så jättemycket på vilja, mockade och fixade mat, regnade som bara den, kom hem sent igen.

Onsdag: Becky var med igen, åkte tåg och buss in, mockade, fixade mat osv. De testade en session också på oss, intressanta saker xD =D Åkte hem tidigare, red ut på en pigg spice =)

Torsdag: "vanlig" dag på vilja, en till session, åkte hem lika tidigt och red ut på spice igen =D

Fredag: Vanlig dag igen, en session, sen testa dressyrsadel med experthjälp av victoria, tack! =D Har kanske hittat en sadel nu också =D

Lördag: Rida ut med becky, HAHA MKT intressant, hon åkte av pga en spice som tvärstannar och en bockande bolero!!! xD Superroligt hade vi iallafall =D

Söndag: Kommer inte ihåg... XD

Måndag: Tillbaks till Vilja, mockade och gjorde ett jättejobb med en yta som varit helt nerskräpad av balplast, pallar och is! Luktade F*N!!! Red ut med spice tror jag iallafall =D

Tisdag: Regnade på Vilja så göra det nödvändiga och sen titta på film och åka hem, kommer inte ihåg vad jag gjorde med spice men något gjorde jag väl... xD

Onsdag: Extra lång dag på Vilja och gick promenad med några hästar och fixade runt lite =)

Torsdag: Åkte själv till Vilja, halvt läskigt. Men var där lite och fixade och sen hem och rida för Victoria nere på hoppängen, gick underbart! =D

Fredag: Sista dagen på Vilja, session och kladdkaka, plus mocka och fixa mat och gå ut med valle och fighter som varit skadad och stått i en liten hage för sig själv =) Eller, han har varit nära de andra hästarna på lösdriften ;) =) Rida spice.

Lördag: Haha kommer inte ihåg XD

Söndag: Kommer inte ihåg XD

Måndag: Ha sovmorgon och sen upp till spice och rida till Ballasjön och plaska där, en massa grodor i sjön, de får skylla sig själva om spice råkade trampa på dom!

Tisdag(idag): Skulle egentligen ha haft dressyrlektion idag kl nio på morgonen men såklart vaknar jag 20 i 9 så får ringa victoria och säga att jag inte hinner, surt =( Men sen åkte jag upp med susanne och linn och fick se när de red fagge, det gick super, de hoppade!!! Och han har blivit mkt smalare! =D Såg också becky och fanny när de hoppade, gick super för dom =D Sen direkt upp till nässlehult och jag red spice på ängen nedanför stallet, dressyrade lite, hon gick underbart men hängde sig lite väl mkt i handen måste jag säga men några gånger släppte det och plötsligt hade jag ingenting i handen! =D Sen mocka hela stallet och sen ta nice på en skrittrunda till bork och tillbaka, pigg nice! =) Sen gå hela vägen hem, kände mig som en zombie men efter en dusch och ett glas vatten och sen o´boy var jag som vanligt igen. =D Är nöjd över dagen, nu återstår det att ta in hästar =) Nemas problemas! =)

Imorgon blir det väl en dag i stallet igen, uteritt då! =D

Wellington sadeln <3<3
Victoria rider spice, shit vilket steg! 8)
Titta på dom bakbenen!! =D
Lite bilder från lokala hopptävlingen i borås =D

=D <3<3

Kliar det så kliar det, har inte hjärta att göra annat än såhär! XDXD


Ni får mer bilder sen =D

J****r vad lång inlägg men jaja XDXD =D

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åhå, vad imponerad jag är av Spice! Hon är en superfin ponny och du gör ett så fint jobb med henne!!

Kul att du är igång här igen!!

2011-04-20 @ 21:38:53
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0