Ont i ryggen+det gick inte som planerat =(

Haha glömde att berätta att jag såg på bio med Becky (www.shinyriders.blogg.se) och det blev Water for Elephants, superfilm! :D Rekommenderas!

Men igår blev det en barbackatur med spice och sen ta in tre lass hö i stallet och sen åka hem, jag hade så äckligt ont i ryggen, eller snarare i korsryggen fast mer mot vänster sida, går som en gammal gumma gör jag!

Idag åkte jag och pappa upp och tog ut hästar och mockade, sen hem och byta om till gbg, på vägen dit kastade sig mamma ut ur bilen för att rädda en padda som var på väg för att göra nya paddor, haha så typiskt mamma! Sen i gbg var vi på ikea och köpte lite saker, blandannat en gosedjursråtta(?) och var inne på hööks och köpte ett spö och en ryktsten xD Mamma köpte blommor också.
Sen åka hem för träning för victoria tillsammans med Becky och Bollen(Bolero) men väl där så upptäckte victoria att spice markerade på höger fram och att hennes galla(?) där var svullen och öm, hon har antagligen trampat snett eller fått sig en smäll =( Det gick ju inte direkt som planerat. Victoria sa att spice ben skulle kylas lite och att hon skulle vila några dagar, det är no problems eftersom jag åker till sommarstugan över påsk men kommer nog inte ha det så trevligt, kommer bara tänka på min spice... =( Tur att man inte ska på tävling på måndag då, ska istället titta på en sadel några mil från Gränna, hoppas den funkar, ska bli underbart att få en dressyrsadel som är bra! =D <3

Efter det vet jag inte, på tisdag börjar skolan, kan nog inte rida för åse pga spice ben =(

Usch det där får lösa sig...

Slänger in en random bild också bara... xD

 I Turkiet, haha jaja xD

Kommentarer
Postat av: Victoria

Så tråkigt med Spices ben idag, bara hålla tummarna på att vilan gör susen! Håller verkligen tummarna för sadeln på måndag, plinga när ni vill att jag ska komma och kolla, kram på er!!

2011-04-21 @ 23:33:37
URL: http://victoria-81.blogspot.com
Postat av: Tove

Vi får verkligen hoppas att det löser sig med Spices ben snart då. Lova mig att i alla fall försööööka njuta av påskhelgen, trots problemen där hemma i stallet. :)



Guud vad härligt det ser ut med pool, parasoll och t-shirt. Somrigt. :DDD Längtar något otroligt.

2011-04-22 @ 00:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0