Omg wow! 8)

Tjosan
Chill dag i skolan, love! <3

Sen dega lite framför tvn och sen cykla upp till stallet, såg maria komma från hagen med daydream, gick för att hämta min sötis i hagen och ser tre små tjejer alldeles vid stängslet, de hade visst varit inne i hagen... Tur för dom att de inte blev kickade eller bitna av våra stora-personligheter-på-ben hästar!!! Gaah hoppas de inte fått för sig att de kan gå in där hur som helst men som tur var kom en mamma och råskällde ut dom! x) Det förtjäna dom faktiskt, förlåt om det låter lite brutalt men hästar är faktiskt ganska farliga...

Sen bestämde jag och Maria att vi skulle gå till Holmen, jag med spice i grimskaft(som jag ibland knäppte av!=D) och maria på dd. Hon red runt lite i paddocken, ok underlag! =D Sen frågade maria om jag ville testa dd, haha jag "Det skulle vara superhäftigt!" och det varvad det var också! Hon är så olik de andra nässlehultarna men ändå lik, wow var sjukt häftigt att rida på henne, har jag ju aldrig gjort =D Haha märktes också att hon var en bit högre än de andra hästarna också x) ;) Men shit, det var häftigt =D

Tog in hästar och sen hem och titta lit på bröllop(-.-) och käka mat, var helt utsvulten! =O

Men ska ta ut hästarna imorgon så nu blir det natti natti.

Ni får bilder från idag någon annan dag! x)

Slänger in en random pic bara! =D

Hahaha har gått och funderat varför jag ser ut som jag gör på bilden men kom på att det är första hindret på omhoppningen första starten, fan vilken härlig känsla det var på den ritten!!! =D Jag började faktist gråta, av lycka och glädje!  Shit första felfria starten på över ett år!!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0