Mocka typ hela hagen+bilder från igår =D

Nu har jag precis ätit mat, korv och olika sorts potatisrätter x) Gott var de iallafall! =D

Idag åkte familjen (förutom brorsan) upp till stallet för att ta ut hästar, gick bra =D Sen mocka i stallet, skölja ur hinkar och hälla upp vatten, sopa. Sen gick vi ner i vinterhagen och mockade massor där, shit vad många kärror det blev! Vi har en stor hög skit precis vid stallet, härligt... Men det var lite scary när vi mockade i hagen för vi kunde höra att sallys boxdörr(den hörs väldigt bra!) höll på att åka fram och tillbaka, vinden hade inte direkt någon kraft för att kasta runt den, pappa gick in och kikade medan mamma och jag fortsatte, det visade sig att radion varit på och han stängde av den och då var det tyst ett tag men sen började det igen... Hehe och jag som är lättskrämd för sån skit... blä =(

Men sen ikväll vet jag inte vad som händer men kan kan väl slänga in ett inlägg ikväll =) Kanske ska gå ut och jogga med familjen, det beror på hur min kropp känns, att det inte är något krångel med ena foten eller knäna... Antagligen har jag något småreumatiskt, men det ska inte hindra mig!!! =)

Jag och DD =)
=DD x) Bilder har jag tagit från Nässlehult Stuteris blogg www.dagolina.se. Gå in och titta!!! =D Deras hemsida är www.dagolina.com =D

Usch vad sitter framåtlutad och har händerna konstigt och omg jag ser tjock ut, hahahah care face!!! =) Var så coolt och häftigt att få rida henne! =D Och jag tycker det gick bra! =)

(Vet också en kulig sak men det är inte bestämt och så men ändå lite seriöst är det! =D Så vill inte skriva vad det är här ännu =)

Kommer bilder på spice från igår också sen =D

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fina ni är!!

Men... eh, du tjock?? Skulle inte tro det söta du!!

Nyfiken på vad du håller inne ;)

Kram på dig!

2011-04-30 @ 20:36:27
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0