Lite mindre kaos x)

Ja nu har det varit back to school igen då, känns jätteovant men antar att rutinen kommer tillbaks. Har redan ett antal läxor, 2 redovisningar och ett matteprov inbokat men känns chill för att jag har gjort klart mattekapitlet och tro mig, jag är inte någon pluggis, jag har det lätt i skolan =) Men såklart pluggar jag!!!

Igår när jag var uppe i stallet var spice ben inte lika svullet och ömt, kunde dock inte se om hon haltade men hon galopperade glatt ifrån brorsan(som varit snäll och hjälpt oss att ta in hästar) ner på närmaste äng för att käka, gaah lilla matvrak!

Idag när jag var uppe var det lika med spice ben och gick ut på en promenad med henne och inte ens när vi travade lite såg jag någon hälta!! =DD Shit va glad jag var!!! Vi gick på en grusväg fram och tillbaka och jag testade lite NH-inspirerat grejs genom att få henne att gå och stanna när jag gör det, backa kommer sen... x) Haha hon såg verkligen ut som "Åååh det var det häär som matte ville ahaaa" naaww =D Upptäckte att man kan trava med henne gaanska långt med grimskaftet över hennes hals utan att hon fick totalt jättedamp, jag gillar utställningshästar! =D Så det kanske blir att jogga så i framtiden med henne? xD =D

Ja jag gillar att se positivt på saker, jag anser att man får jättetråkigt om man ser negativt på allt!

 Så sjuukt charmig bild!!! =DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0