Hemma igen+allt är kaos

Har haft en underbar långhelg med påskfirande i sommarstugan, härligt! =DD Soligt har de vart och hoppas att min annars så äckligt bleka hy har fått lite färg! =D Har också varit och shoppat på Lager 157 och det blev en del kläder =D

Kom hem nu på dagen, tog med en sadel som vi hämtat i Tranås och åkte ganska snabbt upp till stallet och så kom Victoria, Spice är fortfarande halt och gallan är fortfarande uppsvullen som en ***************!!!!!!! Bläää =( Ska ringa Sören om han komma och titta och om hon inte blivit bra tills på torsdag så får vi åka in till åby eller något... Min lilla bäbis =( Trodde att hon skulle vara bättre för såvitt jag vet så har hon bara gått runt och chillat i hagen medan vi har varit borta? Som grädden på moset så funkade inte sadeln heller, den var omstoppad för en smalare häst och såklart kan ju inte Spice ha det, och visst, det skulle gå att fixa men jag var för stor för den så det blir att satsa på en 17" istället. Surt iallafall, så nu får mamma o pappa åka tillbaka ända till Tranås för att lämna tillbaka den... Ja man blir lite nedstämd...

Lägger ut en random bild också

Turkiet.... ?????
Hahaha jag var brun iallafall!


Hjälp mig nu att hålla tummarna för att Spice blir frisk! :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fina bilder!!

Ibland blir livet lite rörigt, men det brukar ordna upp sig till det bättre! Efter regn kommer solsken!

Hör av dig om du vill ha någon mer hältkoll under veckan. Kram på dig vännen!!

2011-04-25 @ 23:13:42
URL: http://victoria-81.blogspot.com
Postat av: Victoria

Fina bilder!!

Ibland är livet lite rörigt, men det brukar ordna upp sig till det bättre. Efter regn kommer solsken!

Hör av dig om du vill ha någon mer koll under veckan.

Kram på dig vännen!!

Häller alla tummar här!!

2011-04-25 @ 23:16:08
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0