Dressyrsadel!!! =DD

YEEES har hittat en sadel till spice! Eller, ska hitta en på nätet bara lånat och provat en sådan sadel. =) Det blir en Wellington Elit dressyr Bomvidd 5 16-17" (svart helst också) Är så glaaad!!! =DD Hon var underbar när hon fått på sig den efter att ha haft hoppsadeln, hon kunde röra på sig!! XD =D Är glaad! x) =D Nu blir det att hitta en sådan på nätet! Men de kommer lösa sig =)
Syntetsadeln var inte bra alls, spice protesterade HÖGLJUTT med ett vrål och en bakhov i luften när jag skulle spänna sadelgjorden, red liite runt men hoppade av rätt snabbt! Sköna ponny alltså! xD

Igår så red jag och becky ut med spice och bollen(bolero) och det gick lugnt och fint, tillochmed i galopperna! =D Kanske berodde på att jag hade pelham bara för att jag skulle kunna stanna lugnt utan dra som jag kanske skulle behöva göra med det tredelade och det är väldigt praktiskt att kunna stanna när man vill! =) För min o beckys del så var de skratt, som alltid! x) =DD xd

Nej så känner mig jättenöjd o glad! =)

Nu slipper jag skolan i tre veckor! Två praoveckor och sen påsklov sitter riktigt fint! =D

Nu ska jag duscha och sen mysa med familjen, eller iaf me mamma o pappa eftersom arvid är uppe o är social på sina spel! xd

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tänk vilken skillnad det kan göra med en annan sadel!! Det var riktigt kul att sitta på henne med Wellingtonen, ville inte gå av (märkte du misstänker jag, haha!!) Kollade på stället ni ska praktisera på, verkar var ett riktigt roligt ställe!!

Kram!

2011-04-01 @ 21:37:15
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0